🎪 Ultimate Halloween Sale (October 26, 2018)

1 Comments·Updated 26 October 2018 12:05 PM
Mona_LisaMona_Lisa Mona_LisaComments: 43 Community Manager
edited October 2018 in Super Quests

Mayors, many of you have requested additional chances 🎰 to get some of our most popular buildings 😍 So we are happy to offer you the 🌟 Ultimate Halloween Sale 🌟 We have chosen seven building at a discounted rate:
👻 'Ghost Flight' Carousel 
⛪ Prague Cathedral
💀 Park of Horrors
🏡 Parisian Museum
😱 Panic Room
🧛‍♂️ Dracula's Smile package including Dracula’s Castle 🏰 and Dental Surgery👄

You better be quick! This is a time-limited offer ⏰

📌 Required level: 5.

⌛ The offer ends for everyone on October 31st at 12:00 UTC.

🔥🔥🔥 Have even more fun! Have a look at all our services:
👉 https://forums.playkot.com/en/discussion/134211/need-help 👈
· Share

Comments

• Vous devez rêver car je n'ai rien lu sur facebook ni sur le forum que vos joueurs vous demandent des bâtiments à acheter avec la carte de crédit ! Vos SOLDES SINISTRES sont vraiment sinistres car cela ne donnent pas Envie de dépenser des euros pour les acheter ! Des décorations à 14 € pour obtenir 2 ou 3 ou 4 énergies.... moi, je ne dépenserai pas 1 seul euro pour cela ! Mon mari et moi-même nous en sommes finalement bien contents car nous allons dépenser nos euros ailleurs sur internet dans des jeux où il est vraiment excitant de payer 100 € pour avoir du plaisir d'avoir des bâtiments qui rapportent vraiment des bucks tous les jours et plusieurs fois par jours ! Nous espèrons pour vous que beaucoup beaucoup de joueurs dépensent 14 € avec la carte de crédit... car vos offres d'achat ne sont vraiment pas excitantes....😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

· Share
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!