SPECIAL OFFER WITH THE PIAZZA "VENICE" CHEST EVENT

12 Comments·Started 29 March 2019 01:06 PM
Diana CraciunDiana Craciun Diana CraciunComments: 206 Community Manager
A new wonderful addition to the Bay area: House "Figueres"! Please read all the details below👇

· Share

Comments

• Diana CraciunDiana Craciun Diana CraciunComments: 206 Community Manager

Special Offer with Piazza “Venice”

House "Figueres": 2,500 coins, 2,500 piastres, 2-4 daffodils, 2-4 spring keys during the Piazza “Venice” chest event every 20 hours, size 8*7, can be placed only in the Bay area, can NOT be sped up by friends;

The Spanish Park: 4,300 coins, 3-5 energy, 3-4 daffodils, 2-4 keys during the Piazza “Venice” chest event every 24 hours;

The Spanish Church: 2,500 coins, 1-3 energy, 2-4 daffodils, 2-4 keys during the Piazza “Venice” chest event every 16 hours;

Palau de la MĂșsica Catalana: 3,800 coins, 3-4 daffodils, 2-3 keys during the Piazza “Venice” chest event every 20 hours.

· Share
  • Atilla ArslanAtilla Arslan Freshly on the board Atilla ArslanComments: 176 ✭✭✭
    thanks but without speed up can't collect keys & daffodils ...  :( :'(
    · Share
  • Nadine PironNadine Piron Nadine PironComments: 1 ✭
    · Share
  • XantippaXantippa Freshly on the board XantippaComments: 8 ✭
    Now. That looks very nice. :) Just don't know if my wallet allows any of them. In any case I hope they'll come back another time. Esp. the one for the bay. I really like it! 
      Smiles are contagious and makes the world a lil bit happier place.
    So smile to someone today.
    :)
    · Share
  • Dar WilliamsonDar Williamson Freshly on the board Dar WilliamsonComments: 3 ✭
    edited March 29
    I hope this is easier than all the others you have done.  I never get the big prize. Just the decorations I never use.  Please SC let me win the Piazza in Venice.
    · Share
  • Gracias por el premio muy bonito, pero  no puedo aspirar a terminarlo, no  utilizo dinero real y lo que el juego da, no es suficiente. felicitaciones.

· Share
  • BUYER BEWARE - Important notice: Don’t know if you noticed this but our neighbors can’t speed up this new building and it can only be placed in the BAY. I'M NOT A HAPPY CAMPER WITH THIS. It's great I can get Piastres but why doesn't the building I bought for the last spring key quest give me keys for this new quest. THIS IS SO WRONG AND EXTREMELY DISCOURAGING!!!!  NOT A HAPPY CONSUMER RIGHT NOW!!!!

· Share
  • BUNELBUNEL BUNELComments: 1 ✭
    facebook "m'interdit" tout achat; il semblerait qu'il y ait un problÚme.... ?? j'ai indiqué ma nouvelle carte, j'essaie de régler avec paypal; pas de possibilité.... enfin "si" facebook me demande une copie de ma carte d'identité ?? ma carte ainsi que le code .... et quoi encore; je leur laisse les clés de mon appartement ? tant pis c'est le jeu qui ne reçoit plus "mon argent"; finalement c'est une super économie pour moi.... donc plus de nouveauté pour ma ville... débrouillez vous avec votre ami facebook qui nous créé également beaucoup de bug.... blocage du jeu, obligation de sortir, de revenir; c'est une vraie galÚre..
    · Share
  • ForumSupportForumSupport Forum Dweller ForumSupportComments: 1320 Super Moderator

BUYER BEWARE - Important notice: Don’t know if you noticed this but our neighbors can’t speed up this new building and it can only be placed in the BAY. I'M NOT A HAPPY CAMPER WITH THIS. It's great I can get Piastres but why doesn't the building I bought for the last spring key quest give me keys for this new quest. THIS IS SO WRONG AND EXTREMELY DISCOURAGING!!!!  NOT A HAPPY CONSUMER RIGHT NOW!!!!

It does show right on the offer that it can't be sped up by neighbors and it only goes in the Bay :) 

· Share
  • ForumSupportForumSupport Forum Dweller ForumSupportComments: 1320 Super Moderator
    Xantippa said:
    Now. That looks very nice. :) Just don't know if my wallet allows any of them. In any case I hope they'll come back another time. Esp. the one for the bay. I really like it! 
    We do have sales 2 times a month which was suggested by players :) So if you can't get it this time, hopefully the next time it is offered you will be able to get it or something else at that time <3 

· Share
    BUNEL said:
    facebook "m'interdit" tout achat; il semblerait qu'il y ait un problÚme.... ?? j'ai indiqué ma nouvelle carte, j'essaie de régler avec paypal; pas de possibilité.... enfin "si" facebook me demande une copie de ma carte d'identité ?? ma carte ainsi que le code .... et quoi encore; je leur laisse les clés de mon appartement ? tant pis c'est le jeu qui ne reçoit plus "mon argent"; finalement c'est une super économie pour moi.... donc plus de nouveauté pour ma ville... débrouillez vous avec votre ami facebook qui nous créé également beaucoup de bug.... blocage du jeu, obligation de sortir, de revenir; c'est une vraie galÚre..
    Malheureusement, tous les paiements pour Supercity sont effectués par le systÚme de paiement de Facebook. Veuillez demander à leur équipe de soutien pour plus d'informations pourquoi vous ne pouvez pas acheter des articles:

Ces liens pourraient Ă©galement ĂȘtre utiles:

En outre, avez-vous essayé de supprimer le mode de paiement à partir des paramÚtres de compte Facebook et puis l'ajouter à nouveau?

Sentez-vous svp libre pour nous contacter Ă  tout moment vous voulez.

Je vous souhaite une journée fantastique!

· Share
  • WOW!  Would love to return such a beautiful country.
    · Share
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!